خبر گزاری ملکاد / مجله عکس ، دانلود ،سرگرمی و خبری ملکاد

مجله خبری ملکاد ، مرجع کامل عکس ، سرگرمی ، دانلود و آخرین اخبار ایران و جهان در خبر گزاری ملکاد برترین خبرگزاری کشور

خبر گزاری ملکاد / مجله عکس ، دانلود ،سرگرمی و خبری ملکاد

مجله خبری ملکاد ، مرجع کامل عکس ، سرگرمی ، دانلود و آخرین اخبار ایران و جهان در خبر گزاری ملکاد برترین خبرگزاری کشور

خبر اسکار گرفتن لئوناردو دی‌کاپریو رکورد بیشترین توییت درباره‌ی مراسم اسکار را شکست


برنده اسکار 2016 مشخص شده است / دی‌کاپریو

خبر اسکار گرفتن لئوناردو دی‌کاپریو رکورد بیشترین توییت درباره‌ی مراسم اسکار را شکست

برنده اسکار 2016 زن و مرد / و بازیگر مکمل

 

خبر اسکار گرفتن دی‌کاپریو رکورد بیشترین توییت درباره‌ی مراسم اسکار را شکست

هنگامی که لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio)جایزه‌ی ویژه اسکار خودش را دریافت کرد، در همان دقیقه‌ی اول، ۴۴۰ هزار توییت در سراسر دنیا این خبر را منتشر کردند. با در نظر گرفتن این آمار، خبر اسکار گرفتن دی کاپریو به عنوان یک اتفاق در مراسم اسکار رکورددار بیش‌ترین تعداد توییت در دقیقه‌ی اول شده است.

ضمن اینکه در همان شب مراسم، خبر اهدای جایزه به دی کاپریو در صدر گفت‌وگوهای بین کاربران فیسبوک در آمریکا قرار دارد.

لئوناردو تا حالا شش بار نامزد دریافتجایزه‌ی ویژه اسکار شده استه بود و با این‌که اسکار گرفتن این هنرقبله با توجه به توانایی‌ها و سابقه‌ی کاری‌اش بعید به نظر نمی‌رسید، اما از پرسروصداترین خبرهای اسکار ۲۰۱۶ بود و حواشی زیادی درباره این موضوع شکل گرفته بود.

از دیگر لحظه‌های هیجان‌انگیز مراسم اسکار امسال، یکی جایزه گرفتن Spotlight به عنوان «بهترین فیلم» بود و دیگری، برنده شده استن Mad Max در بخش «تدوین صدا» که باعث شده است مکس دیوانه در اسکار امسال شش اسکار را با خود به خانه ببرد. انگار امسال عدد «۶» نقش پررنگی در مراسم اسکار دارد.

قبل از این، رکورد خبر اسکار که بیش‌ترین توییت را دارد، متعلق به عکس سلفی «الن دی جنرس» (Ellen DeGeneres) بود که در مراسم ۲۰۱۴ همراه تعدادی از بازیگران گرفتند. این خبر در دقیقه‌ی اول، ۲۵۵ هزار بار توییت شده است.

منبع خبر:":The Verge اسکار 2016: لئوناردو دی‌کاپریو پس از سال‌ها انتظار برنده ... ۱ روز پیش - اسکار 2016: لئوناردو دی‌کاپریو پس از سال‌ها انتظار برنده اسکار شده است ... به پایان رسید و برندگان جوایز هشتاد و هشتمین آکادمی اسکار مشخص شده استند. لیست کامل برندگان مراسم آکادمی اسکار 2016 - زومجی ۲ روز پیش - بزرگ‌ترین شب هالیوود به پایان رسید برندگان اسکار ۲۰۱۶ در هشتاد و هشتمین مراسم جوایز آکادمی اسکار به میزبانی کریس راک مشخص شده استند. ... اسکار 2016: لئوناردو دی‌کاپریو پس از سال‌ها انتظار برنده اسکار شده است. نویسنده: مهیار ... بهترین فیلم اسکار 2016 مشخص شده است | آخرین و مهم ترین جایزه ... ۲ روز پیش - نگاهی به فیلم های اقتباس شده استه از رمان در اسکار 2016 رقابت فیلم های اقتباسی برای ... «دی کاپریو» بهترین بازیگر نقش اول مرد اسکار شده است+عکس ... فهرست برندگان اسکار 2016 اعلام شده است/ «بازگشته» بهترین ... ۲ روز پیش - فهرست برندگان اسکار 2016 اعلام شده است/ «بازگشته» بهترین فیلم شده است، «دی کاپریو» بهترین بازیگر مرد ... برگزار شده است که «لئوناردو دی‌کاپریو» سرانجام موفق به کسب اسکار شده است. .... مشخص شده استن دلیل تیراندازی به بازیکن سابق استقلال. برندگان جایزه اسکار 2016 مشخص شده استند. - نقدستان ۱ روز پیش - این مراسم در دالبی تئاتر شهر لس آنجلس برگزار شده است که در آن، هنرمندان و کارگردانان مختلف با هم به رقابت پرداختند. در ادامه، لیست ... برندگان جایزه اسکار 2016 مشخص شده استند. می پسندم (0 نفر) .... لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم The Revenant لئوناردو دی کاپریو برنده اسکار شده است - Sputnik فارسی ... داده نمایی · کاریکاتور. پخش زنده. جستجو. لئوناردو دی کاپریو برنده اسکار شده است ... جهان. 10:41 29.02.2016 (به روز شده استه 10:45 29.02.2016) دریافت لینک کوتاه. 0700 ... برگزیدگان اسکار 2016 مشخص شده است - پایگاه تحلیلی خبری ... ۲ روز پیش - دی‌کاپریو بالاخره جایزه گرفت؛ ایناریتو بهترین کارگردان شده است. ... دی‌کاپریو، ایناریتو، مکس دیوانه و اسپاتلایت؛ برندگان اصلی اسکار ۸۸. لیست برندگان مراسم اسکار 2016 + گالری تصاویر مراسم | وب ... ۲ روز پیش - هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار به میزبانی کریس راک، کمدین معروف آمریکایی و به ... در مراسمی چون اسکار تکرار خواهد شده است اما با اعلام نامزدها و مشخص شده استن برندگان،معلوم شده است که ... بالاخره دی کاپریو برای اولین بار به مجسمه زرین رسید. لیست کامل برندگان اسکار 2016 - دیجی‌کالا مگ ۱ روز پیش - خـانـه خبر جدیدترین اخبار لیست کامل برندگان اسکار 2016 ... «بردمن» (Birdman) کسب کند، امسال هم برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کارگردانی برای فیلم بازگشته شده است. ... برندگان با رنگ قرمز و فونت بولد مشخص شده استه‌اند. ... Leonardo DiCaprio برای فیلم The Revenant; Bryan Cranston برای فیلم Trumbo; Matt Damon ... (تصاویر) مراسم جایزه اسکار 2016 - فرارو ۲ روز پیش - برترین‌های اسکار سال 2016 در سالن «کداک تیاتر» هالیوود معرفی شده استند و الخاندرو گونزالس ایناریتو و لئوناردو دی‌کاپریو بهترین کارگردان و بازیگر اسکار 88 شده استند و «کانون توجه» بهترین فیلم شده است. به گزارش ... "لئوناردو دیکاپریو" برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد .... نتیجه انتخابات قم مشخص شده است. ۱۳.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.