خبر گزاری ملکاد / مجله عکس ، دانلود ،سرگرمی و خبری ملکاد

مجله خبری ملکاد ، مرجع کامل عکس ، سرگرمی ، دانلود و آخرین اخبار ایران و جهان در خبر گزاری ملکاد برترین خبرگزاری کشور

خبر گزاری ملکاد / مجله عکس ، دانلود ،سرگرمی و خبری ملکاد

مجله خبری ملکاد ، مرجع کامل عکس ، سرگرمی ، دانلود و آخرین اخبار ایران و جهان در خبر گزاری ملکاد برترین خبرگزاری کشور

جزئیات جدید از نحوه پرداخت پول سپرده گذاران ثامن الحجج

زمان آغاز پرداخت سپرده‌های «ثامن‌ الحجج» / دهه فجر 94

جزئیات جدید از نحوه پرداخت پول سپرده گذاران ثامن الحجج

اطلاعیه بانک مرکزی درباره نحوه پرداخت سپرده گذاران ثامن الحجج

 

ثامن الحجج ، ثامن الحجج

بانک مرکزی در اطلاعیه ای از سپرده گذاران تعاونی اعتباری ثامن الحجج که مبلغ سپرده آنان 30 ، 50 و 100 میلیون ریال است خواست به ترتیب برای دریافت وجوه خود مراجعه کنند.

 

زمان و نحوه پرداخت سپرده های مشتریان ثامن الحجج

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای از سپرده گذاران تعاونی اعتباری ثامن الحجج که مبلغ سپرده آنان 30 ، 50 و 100 میلیون ریال است خواست به ترتیب برای دریافت وجوه خوداز13بهمن، سوم و دهم اسفند ماه براساس رقم آخرکارت ملی به شعب بانک پارسیان سراسر کشور مراجعه کنند.

در اجرای ابلاغیه بانک مرکزی پیرو اطلاعیه های صادره آن بانک، بانک پارسیان به عنوان بانک عامل، پرداخت سپرده های خرد را به نحو ذیل انجام خواهد داد :

این بانک در مرحله نخست، از تاریخ 13 بهمن بر اساس فهرست ابلاغی بانک مرکزی ج. ا. ا. پرداخت سپرده های مشتریان حقیقی تک امضاء را به شرح ذیل آغاز خواهد کرد :

دارندگان سپرده های تا سقف 30 میلیون ریال، از تاریخ 13/11/93 مطابق جدول زیر:

زمان مراجعه متقاضیان براساس رقم آخر(سمت راست) شماره ملی مراجعه به شعبه بر اساس تاریخ های اشاره شده به این شرح است :

(9) 13 / 11/ 1394

(8) 15/ 11 / 1394

(7) 17/ 11/ 1394

(6) 19 / 11/ 1394

(5) 21 /11 / 1394

(4) 25 / 11 / 94

(3) 27 / 11 / 1394

(2) 28 / 11/ 1394

(1) 29 / 11/ 1394

(0) 1 / 12/ 1394

روزهای 22 و 23 بهمن، شعب تعطیل بوده و ارائه خدمت به سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج (ع)، مجددا از روز 24 بهمن تداوم می یابد.

دارندگان سپرده های تا سقف 50 میلیون ریال، از تاریخ سوم اسفند و دارندگان سپرده های تا سقف 100 میلیون ریال، از تاریخ 10 اسفند باید برای طی کردن مراحل دریافت سپرده های خود اقدام کنند.

واجدین شرایط بر این اساس به شعبه ذی ربط تعاونی اعتبار ثامن الحجج (ع) مراجعه و پس از دریافت گواهی مرتبط، با در دست داشتن اصل و تصویر کارت ملی، شناسنامه و گواهی مذکور، از تاریخ های اعلام شده فوق به یکی از شعب بانک پارسیان در سراسر کشور مراجعه نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: در صورت عدم مراجعه سپرده گذاران در تاریخ های مشخص شده فوق، مراجعه در تاریخ های بعدی نیز امکان پذیر است.

زمان های مراجعه به شعب بانک پارسیان در سراسر کشور تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل اعلام می گردد :

از شنبه تا چهارشنبه: از ساعت 12 الی 18 در کلیه شعب

روزهای پنج شنبه: از ساعت 12 الی 16 در کلیه شعب (به جز 22 بهمن ماه)

روزهای جمعه: فقط در شعب شهرستان از ساعت 8 الی 13(به جز 23 بهمن ماه)

همچنین سپرده گذاران محترم برای مشاهده و ثبت اطلاعات تکمیلی از تاریخ 12 / 11 / 94 به تارنمای بانک پارسیان به نشانی www.parsian-Bank.ir و سامانه پیگیری و ثبت اطلاعات سپرده های تعاونی اعتبار ثامن الحجج (ع) مراجعه کنند. اطلاعات تکمیلی نیز متعاقبا از طریق همین درگاه به اطلاع خواهد رسید.

 

منبع : عصر ایران

سارق مسلح طلا فروشی ناکام ماند

سارق مسلح طلا فروشی در بابل ناکام ماند

سارق مسلح طلا فروشی ناکام ماند

سارق مسلح طلا فروشی در بابل ناکام ماند - پلیس

سرقت از طلافروشی ، سرقت

مرد میانسال با تهدید سلاح کلت کمری قصد سرقت از طلافروشی در بابل را داشت که با حضور به موقع پلیس دستگیر شد.

 

سرقت از طلافروشی مسلحانه اما ناکام

مردی که با تهدید سلاح کلت کمری قصد سرقت از یک طلافروشی در شهر بابل مازندران را داشت با حضور به موقع پلیس دستگیر شد. این سارق پس از آن به دام ماموران افتاد که با ضرب و شتم طلافروش توجه مردم را به خود جلب کرد و باعث باخبر شدن پلیس از وقوع حادثه شد.

سردار مسعود جعفری نسب، فرمانده انتظامی مازندران در شرح جزییات سرقت به پلیس گفت: «در پی تماس مردمی با فوریت های پلیسی ١١٠ شهرستان بابل مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در بازار شهر به سرعت ماموران گشت انتظامی به محل حادثه اعزام شدند. با حضور آنها مشخص شد مردی میانسال با یک قبضه کلت کمری وارد یک طلافروشی شده و قصد دارد با ضرب و شتم طلافروش اموال مغازه را به سرقت ببرد که با مقاومت او روبه رو و باعث جلب توجه مردم شده است.»

سردار جعفری نسب به اطلاع رسانی به موقع اهالی بازار به پلیس ١١٠ اشاره کرد و افزود: «ماموران در همان ابتدای حضور در محل، به سرعت عملیات دستگیری سارق را آغاز و او را به دام انداختند.» در بازجویی ها از سارق مشخص شده است، او مردی ٤٥ ساله به نام مهدی و اهل تهران است که در یکی از محله های بابل زندگی می کند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان این موضوع از انتقال طلافروش به بیمارستان به دلیل جراحت وارده ناشی از ضرب و شتم سارق خبر داد و گفت: «طلافروش در مقابل تهدید سارق مقاومت کرد که باعث مصدومیت او شد. او با حضور نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد.»

وقوع این حادثه در حالی است که پلیس مازندران، پس از انتشار ده ها کلیپ تهدید آمیز اشرار در هفته گذشته به حالت آماده باش در آمد و موفق شد در چند عملیات جداگانه در سطح استان، ده ها مجرم سابقه دار که اقدام به قدرت نمایی در کلیپ ها کرده بودند را دستگیر کند. انتشار این کلیپ ها واکنش بالاترین مقام انتظامی کشور را نیز به دنبال داشت.

سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا برخورد پلیس با اشرار سازنده این کلیپ ها را «قاطعانه» دانسته و گفته بود: «چندی پیش فیلم هایی در شبکه های مجازی از تعدادی از اراذل و اوباش منتشر شد که مربوط به مدتی قبل است.

نیروی انتظامی این افراد را دستگیر کرد و با هماهنگی قضایی برخورد لازم با آنها انجام خواهد شد. تعدادی دیگر نیز همچنان تحت تعقیب قرار دارند که به زودی دستگیر خواهند شد.»اشاره فرمانده انتظامی ناجا به شروری خطرناک مشهور به شاه مازندران است که با انتشار کلیپی از ضرب و جرح فردی با قمه، قدرت نمایی کرده بود.

او تنها کسی نیست که از قدرت نمایی خود فیلم گرفته و آن را منتشر کرده است. به تازگی ده ها کلیپ چند ثانیه ای دیگر نیز در شبکه های اجتماعی موبایلی منتشر شده که بازیگران آن، انواع سلاح های سرد و گرم در دست دارند و با الفاظ رکیک به لهجه مازندرانی دیگران را به نزاع دعوت می کنند. در بین آنها مجرمان سابقه داری وجود دارند که پیش از این بارها به اتهام ارتکاب به جرایمی چون آدم ربایی، زورگیری و قدرت نمایی به زندان افتاده اند.

 

منبع : روزنامه اعتماد

افشاگری امیر حسین از پشت پرده آکادمی من و تو+فیلم

افشاگری امیرحسین کریمی آکادمی گوگوش,افشاگری جدید امیرحسین آکادمی,افشاگری امیرحسین از آرمیتا اکادمی گوگوش,افشاگری جدید امیرحسین کریمی از من و تو,امیرحسین از رسوایی من و تو می گوید,ویدیو های لو رفته از پشت پرده شبکه من و تو,شبکه وهابی من و تو,فیلم افشاگری امیرحسین کریمی آکادمی گوگوش,افشاگری امیرحسین از انتخاب آرمیتا در شبکه من و تو,انتخاب جنجالی آرمیتا و افشاگری امیرحسین کریمی

افشاگری امیر حسین از پشت پرده آکادمی من و تو+فیلم

افشاگری امیرحسین کریمی آکادمی گوگوش

افشاگری امیرحسین کریمی قسمت دوم + فیلم و عکس

افشاگری دوم امیرحسین کریمی آکادمی گوگوش

 

امیرحسین / آرمیا / من و تو

در راستای افشاگری امیرحسین کریمی آکادمی گوگوش از پشت پرده این شبکه ویدیو دوم این افشاگری انتشار یافت،اینبار امیرحسین راز از انتخاب آرمیای به ظاهر مسلمان پرده برداشت،او میگید وی دوره دیده بود و همه چیز با برنامه پیش می رفت

وی همچنین از بی اثر بودن رای گیری ها گفت و همچنین از برخورد های من و تو قبل از حذف شدن که میگفت انگاری از قبل از رای گیری مردم من حذف شده بودم،این افشاگری ها در حالی صورت میگیرید که چند روز پیش سولماز در استیج راز از دست های پشت پرده در برنامه زنده برداشت

 

دانلود فیلم با لینک مستقیم
.
برای دانلود کلیک راست کرده و Save Link As رو بزنید

 

 

منبع:فتوکده