خبر گزاری ملکاد / مجله عکس ، دانلود ،سرگرمی و خبری ملکاد

مجله خبری ملکاد ، مرجع کامل عکس ، سرگرمی ، دانلود و آخرین اخبار ایران و جهان در خبر گزاری ملکاد برترین خبرگزاری کشور

خبر گزاری ملکاد / مجله عکس ، دانلود ،سرگرمی و خبری ملکاد

مجله خبری ملکاد ، مرجع کامل عکس ، سرگرمی ، دانلود و آخرین اخبار ایران و جهان در خبر گزاری ملکاد برترین خبرگزاری کشور

عکس و فیلم جزئیات سقوط جت آموزشی نظامی در کنارک + تصاویر

عکس و فیلم جزئیات سقوط جت آموزشی نظامی در کنارک + تصاویر

 .......................................................

 

سقوط جت آموزشی نظامی در کنارک,سقوط هواپیمای آموزشی نظامی در کنارک,فیلم سقوط هواپیمای آموزشی نظامی در کنارک,علت سقوط هواپیمای آموزشی نظامی در کنارک,جزییات سقوط هواپیمای آموزشی نظامی در کنارک,سقوط جت آموزشی نظامی در کنارک

 

صبح امروز خبری مبنی بر سقوط جنگنده‌ای در حوالی شهرستان کنارک منتشر شد که معاون استاندار سیستان و بلوچستان آن را تایید کرد.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز بود که خبری مبنی بر سقوط یک فروند جنگنده کلاس فانتوم در روستای تران در 80 کیلومتری شهرستان کنارک واقع در استان سیستان و بلوچستان در پایگاه‌های خبری منتشر شد.
برخی از شاهدان عینی در این خصوص گفتند: این هواپیما پس از سقوط آتش گرفته است. اطلاعات اولیه حکایت از آن دارد که سرنشینان این جنگنده نظامی در این حادثه به شهادت رسیده اند. 


معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان: علت حادثه در دست بررسی است/ دو خلبان جان باختند
علی اصغر میرشکاری معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به سقوط هواپیمای آموزشی جنگی ارتش گفت: خلبان این هواپیمای آموزشی متعلق به پایگاه دهم شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کنارک 20 دقیقه پس از پرواز آموزشی به ناگاه متوجه نقص فنی در هواپیما شده است.

وی ادامه داد: در این حادثه هر دو سرنشین این هواپیما به شهادت رسیدند. هواپیمای F4 آموزشی متعلق به پایگاه دهم شکاری کنارک بوده است.
وی افزود: خلبان این جت آموزشی قصد فرود اضطراری در یکی از جاده‌های شهرستان کنارک را داشته که به دلیل رفت و آمد خودروها و جلوگیری از آسیب رسیدن به مردم به ناچار منحرف و دچار سانحه شده است.

میرشکاری ادامه داد: علت حادثه در ست بررسی است.
آیا به راستی جنگنده نیروی هوایی سقوط کرده است؟
منابعی که خبر سقوط را تکذیب کردند
سردار رمضان شریف در واکنش به خبر سقوط جنگنده ایرانی در کنارک سیستان بلوچستان گفت: در مجموعه یگان‌های پروازی نیروی هوافضای سپاه امروز هیچ حادثه‌ای نداشتیم.
یک منبع وابسته به نیروی هوایی ارتش نیز در گفتگویی دیگر با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: امروز هیچ جنگنده‌ای از نیروی هوایی ارتش سقوط نکرده است و ما اطلاعی از این سقوط نداریم.

یک منبع آگاه در نیروی زمینی ارتش نیز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این جنگنده متعلق به یک شرکت خصوصی بوده و هیچ ارتباطی به ارتش ندارد.

جدگال: خبر سقوط جنگنده صحت دارد

همه این تکذیب ها درحالی مطرح است که یعقوب جدگال نماینده مردم کنارک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر سقوط این جنگنده را تایید کرده و جزئیات آن را تشریح کرد.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.